Takbir!!! Allahu Akbar

FOM Ads

10/19/2010

suasana ketika membuat kek coklat..



Assalamualaikum....
tadi,kn seronok sgt buat kek coklat walaupun ada sikit kecacatan tapi blh ditutup dgn topping..ok,kat bwh ni antra gmbr2 bdk2 yg baru nk reti buat kek..heheh..MSN Onion Icon

ni bahan2 nye...
:koko+ tepung gandum+ sodium bikarbonat+ baking powder
:gula biasa+ gula perang
:minyak
:susu coklat+ nescafe + esen vanila

letak gmbr jelah ye..cara2 nk buat

tnye akn ditunjukkn jika ada permintaan shj..ok..

inilah tukang2 buat keknya..alhamdulilah~, cikgu kata kitaorg punye ok sbb gebu,x bantat dan sedap..heheh..berkat usaha kami..oklah,cbe2lah buat..resepi byk kat internet ni..selamat mencuba..
MSN Onion Emoticons


5 comments:

jannatul adnain said...

nooi,,nak kek coklat...dah lame sayee xmakan..uu

shalina bt abdul manap said...

nooi nk jugak..sy pun da lame tak makan [ngade]

BUNGA said...

salam ziarah dr UK...
akak bw..

bestnya dapat buat kek ramai2..
mesti seronok..
bagila resepi sekali.. teringin jugak akak nak cuba.. nampak sedap :)

shalina bt abdul manap said...

eh2 akak bunga la. td kat bblog kite pun ada akak bunga ni

as-syuhada الشهداء said...

boleh je akk bunga..nnti sy bg kat akk resepi tu..x susah pun buatnye..^-^