Takbir!!! Allahu Akbar

FOM Ads

2/19/2010

Tidak akan aku berpaling lagi

Hatiku tak tenang
Hatiku tak keruan
Sebaik melihat kembali masa silam
masa silam yang memeritkan

Mengapa perasaanku begini?
Apakah yang sedang melanda diriku ini?
Mengapa begini?

Setelah aku jatuh ke jurang dosa
Aku tak ingin jatuh kembali
Aku tak ingin merasainya kembali
Cukup sudah apa yang aku lalui dulu
Perit terasa bila mengenangnya
Derita jiwa bila difikirkan kembali
Serik sudah rasa di hati

Kerana
Kesannya amat kuat
Walaupun sudah lama tak bersua
Masih lagi ada sisa peritnya

Justeru
Akan aku cegah perasaan ini
Akan aku usir godaan ini
Akan aku lawan perasaan ini demi masa depanku

Ya Allah
Lindungilah diriku dari godaan syaitan
Peliharalah hati ini untuk tetap di jalan-Mu
Jauhilah daku dari maksiat cinta
Supaya
engkau redha padaku
daku hidup aman dan tenang...
Amin....~MSN Onion Emoticon

No comments: